Betalen & verzenden B2B

Betalen

Wat voor betaalmethoden bieden jullie?

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, kun je ervoor kiezen om direct te betalen met iDeal, Creditcard of Paypal. Als retailer kun je er ook voor kiezen om zelf binnen 14 dagen te betalen. Je kiest dan bij het uitchecken voor ‘directe bankoverschrijving’. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per email een factuur met daarin onze gegevens. Ons boekhoudkundig systeem stuurt automatisch betalingsherinneringen als de factuur nog niet betaald is.

Heb je hier vragen over? Neem dan graag contact met ons op via info@nooxcitykids.nl.

Is het betaalproces veilig?

Wij nemen alle mogelijke maatregelen om te garanderen dat onze zakelijke partners aan wie wij gegevens doorgeven, jouw gegevens voldoende beschermen. Alle gevoelige en creditcardinformatie die je aanlevert, wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie, die je informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.

Betalen

Wat kost het om iets te verzenden?

Verzenden en handling kost € 8,95 exclusief btw. We verzenden al gratis bij een bestelling van € 150. 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling er is?

Voor alle bestellingen geldt dat als deze besteld zijn vóór 15.00u (alleen op werkdagen) dat ze dan diezelfde dag nog met de post mee gaan. Onze logistieke partner is PostNL. Nadat wij jouw pakket hebben aangeboden aan PostNL krijg je een email met daarin je Track & Trace code. Over het algemeen bezorgt PostNL je pakket binnen 1 à 2 werkdagen. PostNL bezorgt op dinsdag t/m zaterdag, behalve op feestdagen.

Wordt in het weekend en op feestdagen bezorgd?

Onze partner PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag, behalve op feestdagen. Heb je je bestelling met spoed nodig? Neem dan even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

Mijn pakketje is niet aangekomen; wat moet ik doen?

Heb je geen email met Track & Trace code ontvangen of is het niet duidelijk waar je bestelling is gebleven? Wat vervelend; dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dit geval even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

Hoe kan ik mijn order tracken?

Nadat wij jouw bestelling hebben aangeboden bij een servicepunt van onze partner PostNL ontvang je een email met Track & Trace code. Via deze code kun je op de hoogte blijven van je verzending.

Heb je geen email met Track & Trace code ontvangen of is het niet duidelijk waar je bestelling is gebleven? Wat vervelend; dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dit geval even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

Staat jouw land niet op de lijst? Stuur ons dan een mailtje: info@nooxcitykids.nl. Wij versturen onze pakketten over de hele wereld!

Overige vragen

Ik heb een andere vraag

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag, neem dan contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

×