Betalen

Wat voor betaalmethoden bieden jullie?

Wij bieden de volgende betaalmethoden: 

Betaalwijzen | NOOX City Kids
Is het betaalproces veilig?

Wij nemen alle mogelijke maatregelen om te garanderen dat onze zakelijke partners aan wie wij gegevens doorgeven, jouw gegevens voldoende beschermen. Alle gevoelige en creditcardinformatie die je aanlevert, wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie, die je informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.

Verzenden

Wat kost het om iets te verzenden?

Zie onderstaande lijst: 

Verzendkosten | NOOX City Kids

Staat jouw land niet op de lijst? Stuur ons dan een mailtje: info@nooxcitykids.nl. Wij versturen onze pakketten over de hele wereld!

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling er is?

Voor alle bestellingen geldt dat als deze besteld zijn vóór 16.00u (alleen op werkdagen) dat ze dan diezelfde dag nog met de post mee gaan. Onze logistieke partner is PostNL. Nadat wij jouw pakket hebben aangeboden aan PostNL krijg je een email met daarin je Track & Trace code. Over het algemeen bezorgt PostNL je pakket binnen 1 a 2 werkdagen. PostNL bezorgt op dinsdag t/m zaterdag, behalve op feestdagen.

Heb jij jouw bestelling niet binnen 1 a 2 werkdagen ontvangen? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dat geval even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

 

TIP: Is er een kans aanwezig dat je niet thuis bent? Kies dan voor bezorging op een afhaalpunt van onze partner PostNL. Wil je weten waar deze zich bevinden? Kijk dan op https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Wordt in het weekend en op feestdagen bezorgd?

Onze partner PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag, behalve op feestdagen. Heb je je bestelling met spoed nodig? Neem dan even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

Mijn pakketje is niet aangekomen; wat moet ik doen?

Nadat wij jouw bestelling hebben aangeboden bij een servicepunt van onze partner PostNL ontvang je een email met Track & Trace code. Via deze code kun je op de hoogte blijven van je verzending.

 

Heb je geen email met Track & Trace code ontvangen of is het niet duidelijk waar je bestelling is gebleven? Wat vervelend; dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dit geval even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

Hoe kan ik mijn order tracken?

Nadat wij jouw bestelling hebben aangeboden bij een servicepunt van onze partner PostNL ontvang je een email met Track & Trace code. Via deze code kun je op de hoogte blijven van je verzending.

 

Heb je geen email met Track & Trace code ontvangen of is het niet duidelijk waar je bestelling is gebleven? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem in dit geval even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.

Overige vragen

Kan mijn bestelling als een cadeautje worden ingepakt?

Zeker! Wij vinden het ontzettend leuk om jouw pakketje feestelijk in te pakken. Bij het bestellen van het product kun je aangeven dat je je bestelling graag ingepakt wilt hebben. Ook is het mogelijk er een leuk wenskaartje bij te doen dat wij voor je kunnen beschrijven.

 

Het cadeau wordt zonder factuur naar bezorgadressen binnen de EU verzonden. Vanwege douanerestricties moeten wij een factuur bij alle bestellingen buiten de EU sluiten. 

Ik heb een andere vraag

Heb je geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag, neem dan even contact met ons op: info@nooxcitykids.nl.